
Je hebt nog geen toestemming gegeven voor het plaatsen van marketing cookies.
store
cart
filters
Meer dan 6.000 klanten ontdekten de wereld van Bon’Ap tijdens ‘Bon’Ap smaakt!’, een gratis en interactief belevingsfestival op de site van moederbedrijf Meat&More. Twee weekends lang kregen bezoekers een exclusieve blik achter de schermen van onze maaltijdwinkelketen. Met proefstandjes, culinaire spelletjes en interactieve zones was het een smakelijke mix van educatie en entertainment.
Het festival vond plaats in het gloednieuwe distributiecentrum van Meat&More in Aalter. Met 11.000 m² gekoelde opslagruimte is dit een cruciale schakel in de logistiek van Bon’Ap. Voordat het centrum volledig operationeel wordt, benutten we de ruimte om onze klanten te laten zien hoe een Bon’Ap-maaltijd tot stand komt.
“Waar we vorig jaar onze eigen medewerkers en hun families uitnodigden, is het dit jaar de beurt aan onze klanten om te ontdekken hoe hun maaltijden tot stand komen”, aldus zaakvoerder Geert Ally.
Een van de grote troeven van ‘Bon’Ap smaakt!’ was de educatieve insteek. Bezoekers leerden hoe hun favoriete Bon’Ap-maaltijden worden gemaakt, met extra aandacht voor productietechnieken zoals hot-filling en het belang van de koudeketen.
De bezoekers volgden het volledige traject van een Bon’Ap-maaltijd doorheen vier thematische zones:
Rondleidingen door het distributiecentrum en de productiehallen werden gegeven door onze eigen medewerkers. Zij deelden met trots hun vakkennis en passie met de bezoekers.
“Bij Meat&More zetten we volop in op het talent van onze collega’s. Hoe konden we beter onze passie voor smaak en kwaliteit delen met onze klanten dan dit door onze eigen medewerkers te laten brengen? Het was voor mij een echt kippenvelmoment om de trots van onze medewerkers te zien en de dankbaarheid van de klanten te voelen”, blikt zaakvoerder Geert Ally tevreden terug op het event.
Dank aan iedereen die erbij was en 'Bon'Ap smaakt!' mee tot een succes maakte!