BA_herfstfolder

Deze week vind je een extra foldereditie in jouw brievenbus, onze heerlijk inspirerende herfstfolder. Die is volledig in een nieuw jasje gegoten, want Bon’Ap blijft groeien. Om die groei kracht bij te zetten, werd een nieuwe reclamecampagne opgezet. Zo maakt onze slogan “Vlees en maaltijden” plaats voor een nieuwe slagzin: “Dat smaakt iedereen”. Daarnaast doen we ook een gooi naar “nieuw werkwoord van het jaar” met de campagne “Eventjes Bon’Appen”.

Dat smaakt iedereen

Met onze nieuwe slogan “Dat smaakt iedereen” willen we benadrukken dat we er zijn voor iedereen, ongeacht budget en eet- of kookvoorkeur. We bieden voor elk wat wils: gewone, lekkere en degelijke producten die iedereen lust. Of je nu zelf graag in de keuken staat of liever kiest voor kant-en-klare gerechten. Tegelijkertijd onderschrijven we met de slogan ook het onderscheidend karakter van onze producten: dankzij de samenwerking met Buurtslagers kan Bon’Ap terugvallen op maar liefst 30 jaar expertise in de voedingssector. En dat smaak je.

Eventjes Bon'Appen

Naast een nieuwe leuze, lanceert de winkelketen ook een nieuw werkwoord, Bon’Appen. Bon’Appen staat voor jezelf of iemand anders een zorgeloos eetmoment bezorgen. Wat je zorg ook is: prijs, kwaliteit, tijdsgebrek, … Bon’Ap weet raad. “Eventjes Bon’Appen” vormt voortaan de rode draad in alle communicatiedragers en acties.

Nieuwe gezichten

Met deze nieuwe campagne willen we vooral inzetten op de connectie met onze verschillende doelgroepen. We zijn immers een laagdrempelig merk dat vertrouwen opwekt, bij jong en oud. We laten je daarom graag kennismaken met een nieuwe familie Bon’Appers. Jeanne houdt van dagelijkse kost, bij Lukas moet het snel gaan en Karin organiseert graag feestjes, maar dan zonder de stress. Welke Bon’Apper ben jij?

Een geslaagd feestje zonder stress? Een onverwachte tafelgast? Eventjes Bon’Appen. En jij, waarom ga jij “Eventjes Bon’Appen”?

BA_EventjesBonAppen