Om online te bestellen heb je een account nodig. Je kan deze aanmaken voor je je winkelmandje vult, of tijdens het bestellen. Zoek via het menu of de zoekfunctie de producten die je wil bestellen en voeg ze toe aan je winkelmandje. Heb je alles toegevoegd? Klik op je winkelmandje om verder te gaan en doorloop de stappen om je bestelling te bevestigen. Onze medewerkers zetten je bestelling klaar in de winkel op je gekozen tijdstip. Betalen doe je aan de kassa van de winkel.
Via onze afhaalservice Click&Collect kan je jouw producten minstens 2 dagen op voorhand reserveren via onze website. Betalen gebeurt aan de kassa. Meer info rond Click&Collect vind je hier.
Met de Bon'Ap Box daarentegen kies je uit een vast menu en/of buffet. Er kunnen geen losse producten aan je bestelling toegevoegd worden. Je bestelt en betaalt onmiddellijk online waardoor je niet hoeft aan te schuiven aan de kassa! 2 dagen later kan je je Box-bestelling afhalen in je gekozen winkelpunt.
Het combineren van een Box-bestelling met een Click&Collect-bestelling is niet mogelijk.
Wanneer je online bestelt, kan je zelf kiezen in welke Bon'Ap-maaltijdwinkel je de producten afhaalt. Hou er rekening mee dat je je bestelling 2 kalenderdagen op voorhand plaatst. Bestellen kan tot 23.59 uur. Op zondag kan er niet afgehaald worden.
Je kan voor de dag van afhaling zelf een tijdstip kiezen. Je bestelling wacht op jou in het atelier. Vraag aan een medewerker om deze voor je te halen.
Loopt er op een bepaald product een promo, dan wil je daar uiteraard graag van genieten. Hoe ben je er nu zeker van dat je de promo ontvangt? We geven je een voorbeeld: loopt er op de preparé een promo van 400 g + 200 g gratis, bestel dan online 400 g. De 200 g krijg je er sowieso gratis bovenop wanneer je komt afhalen.
Je moet je bestelling ook effectief in de specifieke promo-periode komen afhalen en betalen om van de promo te kunnen genieten. De geldigheid van de promo staat telkens duidelijk vermeld in het rood bij het product zelf.
Bijvoorbeeld: er loopt een promo op varkenshaasje van 09/06 t.e.m. 15/06/2023. Dan moet je als afhaaldatum ten laatste 15/06 aanduiden om van de promo te kunnen profiteren.
Registreer of meld je eerst aan als bedrijf of VZW/organisatie. Met dit account kan je online Click&Collect of BOX-bestellingen plaatsen.
Een Click&Collect bestelling betaal je aan de kassa bij afhaling. De factuur kan je aan de kassa vragen. Aan het begin van de maand wordt dan een verzamelfactuur verzonden.
Een BOX-bestelling betaal je vooraf online. De factuur van een BOX-bestelling vraag je aan via ons contactformulier. Vergeet je bestelnummer niet mee te geven. Ook hier wordt aan het begin van de maand een verzamelfactuur verzonden.
Ga naar je account. Dat doe je door rechts bovenaan op "Inloggen" te klikken. Daar kan je een overzicht van je bestellingen raadplegen. Staat de bestelling er niet tussen, of staat de status op "Niet voltooid'" dan liep er iets mis. Probeer het in dat geval opnieuw. Nadat je een bestelling hebt geplaatst, krijg je een bevestigingsmail in je mailbox. Wanneer dit niet het geval is, neem contact op via het contactformulier. Bij dringende vragen, contacteer de klantendienst op 09 216 73 10 op weekdagen tussen 8 en 17 uur (vrijdag tot 16 uur)
Wanneer je online bestelt, werden hoeveelheidskortingen al verrekend in het totaalbedrag van je winkelmandje. Promoprijzen nog niet. Wanneer er zowel een hoeveelheidskorting als een promoprijs geldt op het product, krijg je steeds de voordeligste korting aan de kassa. We brengen ze in mindering wanneer je je Click&Collect-bestelling afhaalt. Je betaalt uiteindelijk de prijs op je kasticket in jouw Bon’Ap-winkel. Betalen kan cash of elektronisch.
Wanneer je in grote hoeveelheden koopt, kan je op bepaalde producten korting krijgen. Zo geniet je van een mooie hoeveelheidskorting op onder andere vers vlees, traiteurproducten of pasta’s. Heb je een specifieke vraag hierrond? Contacteer ons dan via het formulier.
Op computer: je wijzigt je winkel best voor je naar je winkelmandje gaat. Zit je toch al in je winkelmandje? Klik dan op het Bon'Ap-logo links bovenaan en ga naar een bepaald product. Op een productpagina kan je telkens je winkel kiezen of wijzigen.
Op mobiel: Op een algemene assortimentenpagina (zoals vlees, charcuterie, ...) kan je je winkel bovenaan wijzigen via het pin-icoontje, te vinden naast het winkelmandje. Op een specifieke productpagina kan je je winkel kiezen of wijzigen onder elk product.
We zetten je producten met veel zorg klaar. Als een product niet voorradig is, bellen we je op voorhand op en stellen we een gelijkaardig alternatief voor. Je kiest zelf of je het artikel al dan niet aanvaardt.
Een bestelling kan je online niet aanpassen. In dat geval neem je contact op met jouw gekozen winkelpunt en pas je jouw bestelling telefonisch aan. Klik hier om de gegevens van jouw winkel te vinden. Klik vervolgens door naar de winkelpagina om het telefoonnummer te zien.
Als bedrijf kan je ervoor kiezen om een factuur te ontvangen voor je bestelling. De factuur dien je steeds aan de kassa te vragen. Zorg dat je je btw-nummer bij de hand hebt voor een snelle werking. Aan het begin van de maand wordt dan een verzamelfactuur verzonden.
Wil je als particuliere klant een factuur voor jouw bestelling ontvangen? Je kan deze online via het contactformulier aanvragen of aan de kassa in de winkel.
Je controleert je Click&Collect-reservatie in het afhaalpunt en beslist dan of je de reservatie betaalt en meeneemt. Pas wanneer je betaalt aan de kassa van het afhaalpunt, heb je je reservatie officieel gekocht.
Een Box-bestelling dient online reeds betaald te worden. Wanneer je die wilt annuleren, neem je contact op met de klantendienst.
Ontving je geen bevestigingsmail na de aanmaak van je account of het plaatsen van je bestelling? Check eens je ongewenste mail of spam. Accepteer in deze mail ons e-mailadres als "Betrouwbaar". Zo vind je onze mails in de toekomst gewoon in je mailbox terug.
Heb je helemaal geen mail ontvangen? Neem contact op met de klantendienst via het contactformulier.
Je kan maximaal 3 weken van tevoren bestellen. Vanaf dinsdag 03/12 kan je bestellen voor kerst, vanaf dinsdag 10/12 kan je bestellen voor oudejaar.
Bestel je feestboodschappen ten laatste op
zaterdag 21/12 voor afhaling op maandag 23/12.
zaterdag 28/12 voor afhaling op maandag 30/12.
Op 24 en 31 december kan je geen Click&Collect bestellingen afhalen. Mis je toch nog een artikel? Kom dan op 24 en 31 december tot 16u langs in één van onze filialen en ontdek ons feestassortiment in de winkel.
We raden je aan om tijdig te bestellen, want het aantal bestellingen per uur zijn beperkt.
Leuk dat je aan Bon'Ap denkt voor jouw feestbestelling. We kunnen helaas maar een beperkt aantal bestellingen per halfuur aanvaarden. Als dat halfuur volzet is, dan verdwijnt het ook. Enkel de beschikbare momenten blijven zichtbaar. Ofwel kies je dus een ander moment op die dag, ofwel selecteer je een andere winkel. Opgelet: kies je voor een andere winkel, neem dan zeker een screenshot van je winkelmandje. Deze wordt nl. geleegd als je een andere winkel selecteert.
Ontving je geen bevestigingsmail na de aanmaak van je account of het plaatsen van je bestelling? Check eens je ongewenste mail of spam. Accepteer in deze mail ons e-mailadres als "Betrouwbaar". Zo vind je onze mails in de toekomst gewoon in je mailbox terug.
Heb je helemaal geen mail ontvangen? Neem contact op met de klantendienst via het contactformulier.
Je kunt je gegevens makkelijk aanpassen via "Mijn account". Het type account (privé, bedrijf of organisatie) kan je echter niet aanpassen. Wil je jouw e-mailadres veranderen? Klik dan op de knop "E-mail aanpassen". Je ontvangt een bevestigingsmail op je nieuwe mailadres en kan daarna deze wijziging bevestigen.
Eens je een account hebt aangemaakt, is het niet mogelijk om je particulier account te veranderen naar een bedrijfsaccount, of omgekeerd. Wil je toch een ander type account? Maak dan een nieuw account aan met een ander e-mailadres of neem contact met ons op via het contactformulier. Wij verwijderen daarna je huidige account zodat jij een nieuw account kan aanmaken met hetzelfde e-mailadres.
Om je account volledig te verwijderen, neem je contact met ons op via het contactformulier. Zo kunnen wij de juiste procedure in gang zetten.
We hebben respect voor het privéleven van iedereen die met ons in contact komt. Daarom worden ingevoerde persoonsgegevens enkel intern gebruikt en in geen geval verstrekt aan derden. We nemen bovendien de nodige technische en organisatorische maatregelen om persoonsgegevens te beschermen tegen de toegang van anderen. Natuurlijk heb je steeds het recht je persoonsgegevens op te vragen, te verwijderen of aan te passen.
Onderaan elke nieuwsbrief staat een link om je ‘voorkeuren’ te wijzigen. Klik op de link en volg de instructies. Let op, je zal twee keer moeten bevestigen dat je je gegevens wil wijzigen. Dat is een extra beveiliging zodat niemand anders aan jouw gegevens kan.
Controleer of de nieuwsbrief tussen je ongewenste berichten is terechtgekomen. Zo niet, ga naar het inschrijvingsformulier onderaan deze pagina. Vul je e-mailadres nogmaals in en klik op "Inschrijven". Krijg je nog steeds niets? Dan liep er iets mis in ons systeem. Contacteer in dat geval de klantendienst.
Onderaan elke nieuwsbrief staat een link om je ‘voorkeuren’ te wijzigen. Klik op de link en volg de instructies. Let op, je zal twee keer moeten bevestigen dat je je gegevens wil wijzigen. Dat is een extra beveiliging zodat niemand anders aan jouw gegevens kan.
Als je je uitschrijft uit de nieuwsbrief, blijven je gegevens bewaard in ons systeem. Schrijf je je opnieuw in? Dan wordt je profiel opnieuw geactiveerd. Als je je gegevens volledig wil laten verwijderen, neem je contact met ons op via het contactformulier.
Je wordt V.I.B. door je eenvoudig aan te melden via je account. Ga naar ‘Mijn account’, activeer je V.I.B.-voordelen onder het tabblad ‘Mijn account aanpassen’.
Door je in te schrijven als Very Important Bon’Ap-klant geniet je van unieke V.I.B.-kortingen, bespaar je tijd en geld, ontvang je smakelijke tips en inspiratie en ben je als eerste op de hoogte van nieuwe producten. Lees meer op www.bonap.be/vib
Ga naar https://www.bonap.be/nl/account en meld je aan. Klik vervolgens op het tabblad ‘Mijn account aanpassen’ en controleer onderaan of '"Ja, ik ontvang graag aanbiedingen van Bon'Ap." aangevinkt staat.
Cadeaubonnen kunnen enkel ter plaatse in een Bon'Ap-winkel naar keuze aangekocht worden. Onze bonnen koop je in vouchers van €5 en zijn geldig in alle Bon'Ap-winkelpunten.
In de winkel aanvaarden wij cash en elektronische betalingen. Je kan ook betalen met een kredietkaart. Daarnaast kan je bij ons ook met maaltijdcheques of consumptiecheques betalen.
Wij zoeken gepassioneerde medewerkers die klantgericht zijn, graag in teamverband werken en op zoek zijn naar een afwisselende job met verantwoordelijkheid. Iets voor jou? Bekijk alle vacatures.
Of ga je liever aan de slag op onze hoofdzetel in Aalter? Met meer dan 100 smakelijke functies vind je sowieso een job die bij jou past. Ontdek alle vacatures op de hoofdzetel.